برگزاری کاروان بازی خانوادگی با حضور معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

1403/05/23 در ساعت 07:42:01

پنج شهرستان ملارد ، اسلامشهر، چهاردانگه، صفادشتو قشلاق میزبان کاروان بازی خانوادگی مهر شهید جمهور شد

برگزاری کاروان بازی خانوادگی با حضور معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

پنج شهرستان ملارد ، اسلامشهر، چهاردانگه ، صفادشت و قشلاق  ميزبان کاروان بازی خانوادگی مهر شهیدجمهور 


«کاروان بازی خانوادگی مهر شهید جمهور»، در راستای طرح ملي خانواده و فرهنگ عامه، ذیل کارگروه بازی و اوقات فراغت خانواده، با هدف افزایش شور و نشاط معنوی خانواده‌ها، در پنج روز فعالیت، میزبان خانواده‌های پر نشاط پنج شهرستان شد. 


به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری زنان و خانواده ، کاروان بازی خانوادگی شهید جمهور، با هدف افزایش شور و نشاط معنوی در بین دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان‌های استان تهران، با حضور بیش از 850 نفر دانش‌آموز و اعضای خانواده‌های دانش‌آموزان ، در پنج جمعه متوالی فعالیت خود در شهرستان‌های استان تهران را به انجام رساند.


این حرکت خانوادگی نشاط بخش، به همت معاونت ریاست جمهوری زنان و خانواده  رقم خورده است.



این کاروان در پنج روز، میزبان دانش‌آموزان و اعضای خانواده دانش‌آموزان  علمی و قرآنی پنج شهرستان کم‌برخوردار استان تهران بود و با بازی‌های پرنشاط و روحیه‌بخش، جهت افزایش روح همدلی ،شور و نشاط خانواده‌های هدف، برگزار شد.


پنج رويداد اين كاروان بازى خانوادگى  میزبان  ‌خانواده هاى خوب شهرستان های ملارد در تاریخ 12مرداد، اسلامشهردر تاریخ 26مرداد (عصر) ، چهاردانگه در تاریخ 26مرداد (صبح)، صفادشت در تاریخ 19 مرداد ، بیدنگه در تاریخ 2شهریور سال 1403 استان تهران بود.

نظر جدید
0%