رسانه و خانواده

خانواده برتر در حوزه رسانه و سواد رسانه ای


خانوادة‌ایرانی در عصر حاضر با تیغ دو لبة رسانه مواجه است . به این معنا که از یک سو به عنوان یک بهره بردار از عرصة رسانه در حیطه های مختلف به ویژه در حوزة‌ رسانه های مجازی و دیجیتال، مصادف با انبوهی از تهدیدهایی است که در صورت عدم آگاهی از این فضا صدمات جبران ناپذیری را متحمل خواهد شد و از سویی دیگر انباشتی از فرصت های رشد و پیشرفت در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و حتی تربیتی را به واسطة‌ رسانه های موجود و به طور خاص فضای مجازی در دسترس دارد.

بسیاری از خانواده های ایرانی، امروز با درک این دوگانة ‌فرصت و تهدید رسانه، وارد این عرصه شده اند و توانسته اند نه فقط به عنوان یک بهره بردار از این حیطه، بلکه به عنوان یک فعال رسانه ای در دایرة انسان رسانه( بلاگر) ، مدرس رسانه به ویژه با رویکرد ارتقاء سواد رسانه برای دیگران، مدیریت یک رسانه مجازی و سایر موارد، در این حیطه نقش آفرینی کنند.

اگر شما هم به تنهایی یا به همراه اعضای خانوادة‌خود به عنوان یک کنشگر عرصة رسانه دارای فعالیت یا اقدام برجسته ای هستید که لازم می دانید دیده شوید،‌می توانید در جشنوارة انتخاب برترینهای عرصة‌رسانه در بستر رویداد خانواده و فرهنگ عامه شرکت کنید.

ثبت نام

برای شرکت در فراخوان فرم زیر را کامل کنید

رسانه و خانواده

در حال بارگذاری...
افزودن ماژول جدید
0%