تشکیل کارگروه بازی و اوقات فراغت خانواده در استان البرز

1403/03/18 در ساعت 21:20:01

با موافقت استاندار محترم البرز کارگروه بازی و اوقات فراغت خانواده ذیل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تشکیل شد ...

تشکیل  کارگروه بازی و اوقات فراغت خانواده در استان البرز

با توجه به اهمیت موضوع بازی و خانواده در «رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه» و مشارکت حداکثری استان ها در این رویداد، کارگروه بازی و اوقات فراغت خانواده در استان البرز برپا خواهد شد. مشارکت گروه های مردمی در برپایی رویدادهای بازی، جمع آوری ایده های نوآورانه در حوزه بازی و خانواده و همراه سازی سازمان ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی در جهت حمایت از گسترش بازی در خانواده از وظایف این دبیرخانه می باشد.

دکتر مجتبی عبداللهی، استاندار البرز ضمن حمایت ویژه از رویداد ملی خانواده و تاکید بر اهمیت خانواده در برنامه های این استان، مسئولیت راه اندازی کارگروه را به دفتر امور زنان و خانواده محول نموده و خواستار همکاری تنگاتنگ این دفتر با کارگروه بازی و اوقات فراغت خانواده شدند.

استاندار البرز با تاکید بر اهمیت جایگاه خانواده، گفت: باید نقش الگویی ایران اسلامی بعنوان یک کشور مسلمان و شیعه در جهان بویژه در ابعاد فرهنگی و اجتماعی، پررنگ تر شود.

وی افزود: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب این رویداد ملی و اهداف تعیین شده و همچنین همراهی مجموعه مدیران استان، بتوانیم به نتایج اثربخشی در استان البرز بعنوان پایلوت اجرای رویداد برای کشور، باشیم.

عبداللهی در پایان حمایت جدی خود را از برگزاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه اعلام کرد و از مدیران استان خواست تا بسترهای لازم برای تحقق اهداف را فراهم کنند.

درروزهای آتی مراسم رونمایی از رویدادهای مرتبط با این کارگروه اطلاع رسانی خواهد شد.

برگزاری اولین جلسه کارگروه بازی و اوقات فراغت استان البرز

1403/03/18 در ساعت 21:24:06

با حضور رییس دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و معاونین فرهنگی شهرداری کرج برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه کارگروه بازی و اوقات فراغت استان البرز
نظر جدید
0%